Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] czujnik ciśnienia doładowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] czujnik ciśnienia doładowania

    Sorki mój błąd przy pisaniu. Nie 104, tylko 101KM. 101 i 115 były nie tylko w Golfie IV i Borze, ale też były montowane w Octaviach I 4x4 oferowanych na 100% na rynek austriacki i szwedzki. Miałem dwa takie przypadki jak pracowałem w ASO Skody i sprawdzaliśmy po VINie. Może jakieś specjalne zamówienie, ale było fabryczne. Była też ponoć wersja 100KM, ale jakoś nie miałem tekiej na serwisie. Wersja 110KM była robiona na rynek niemiecki i to dopiero rzadkość. Ogólnie Octavia I 4x4 jest stosunkowo rzadkim widokiem, bo ludzie myślą, że 4x4 pali więcej - nic z tego. Spalanie na poziomie 4l/100km jest normalne do osiągnięcia w wersji na VP37. PD palą już więcej, ale idiotoodporne są właśnie te na pompach wtryskowych.
    Zamieszczone przez leszekmw
    z tym ze agr-ków naprawdę jest chyba niewiele z 4x4
    W domu mamy dwie 4x4 z AGRami i do tego też Golf IV też 4x4 AGR. Niestety Golf jest tylko HB 5D, a Octy to kombiaki. Ale, żeby znaleźć dobry egzemplarz, to każdy szukaliśmy 2-3 miesiące, bo tak ciężko znaleźć sztukę niezarżniętą.
    Adam

  • #2
    [O2] czujnik ciśnienia doładowania

    kilka pytań nt czujnika ciśnienia doładowania:
    1. Jaki na numer katalogowy?
    2. Czy to jest to samo co czujnik w kolektorze ssącym?
    3. Jeżeli nie to gdzie go szukać?
    4. Czy można go samemu wymienić?

    Mam przed sobą wykaz znalezionych błędów:
    6555 ($00199B): AC Napięcie odniesienia czujnika "A" za duże; błąd elektryczny w obwodzie zasilania Lamp ON sporadyczny
    7381 ($001CD5): 28 Czujnik ciśnienia doładowania Niewiarygodny sygnał; sygnał niezrozumiały Lamp OFF sporadyczny

    Czy te w/w błędy są lub mogą być ze sobą powiązane?

    Komentarz


    • #3
      najpierw sprawdz instalacje czujnika bo bład mówi o za wysokim napieciu w obwodzie elektrycznym . po kasowaniu bład wraca ?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez german81
        najpierw sprawdz instalacje czujnika bo bład mówi o za wysokim napieciu w obwodzie elektrycznym . po kasowaniu bład wraca ?
        Tak. Czasami wraca po kilkunastu minutach a czasami po kilku dniach. A gdzie ten czujnik mogę znaleźć?

        Komentarz


        • #5
          czujnik jest w rurze łaczacej IC z kolektorem ssacym . nr czujnika to 038906051C
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez german81
            czujnik jest w rurze łaczacej IC z kolektorem ssacym . nr czujnika to 038906051C
            Dzięx. korzystając z okazji to dopytam czy ten czujnik może powodować wyłączanie silnika podczas jazdy? Jeżeli sam gaszę silnik na postoju to jest takie uczucie jakby ktoś młotem pomagał wyłączyć pracę silnika.

            Komentarz


            • #7
              nie wyłczac silnika nie moze ale bedzie wprowadzał sterownik w tryb awaryjny.co rozumiesz pod pojeciem ze jakby ktos młotem pomagał wyłaczyc silnik .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez german81
                nie wyłczac silnika nie moze ale bedzie wprowadzał sterownik w tryb awaryjny.co rozumiesz pod pojeciem ze jakby ktos młotem pomagał wyłaczyc silnik .
                tzn nie gaśnie łagodnie tylko gwałtownie aż całym nadwoziem jednorazowo bujnie

                Komentarz


                • #9
                  sprawdz kalpe gaszenia i poduszki silnika
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez german81
                    sprawdz kalpe gaszenia i poduszki silnika
                    poduszki silnika to bym wykluczył bo jak auto nie jest w trybie awaryjnym to gaśnie płynnie (tzn. normalnie)
                    a klapy gaszenia gdzie się znajdują?

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja bym sprawdzil wiazke silnika. Zasilanie czujnikow zwarte do masy. Czeste w fabiach, w octavii nie spotkalem ale moze...
                      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                      Komentarz


                      • #12
                        za dużo naraz tych błędów, żeby obstawiać że czujniki popadały
                        posprawdzaj wiązki w silniku i wiązkę przy komputerze na podszybiu
                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                        poprzednie modele:
                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                        Komentarz


                        • #13
                          Wykonaj pełną diagnostyke bo opieramy sie na domyslach, a nie na faktach.
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez przemik
                            Wykonaj pełną diagnostyke bo opieramy sie na domyslach, a nie na faktach.
                            Właśnie auto jest kolejny raz w warsztacie. Za kazdym razem pojawiaja sie inne bledy z roznych czujnikow jedynie co sie powtarza to blad 6555 czujnika A.

                            Komentarz


                            • #15
                              Warsztat bez problemu powinien sprawdzić, który czujnik robi zamieszanie.
                              www.k-mot.pl
                              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                              Autoholowanie.
                              Robert Kulma

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X